مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 تیر 1402 ساعت 13:552023-07-22سياسي

لزوم اتحاد مسلمانان در محکومیت توهین به قرآن کریم 


مشاور رییس ستاد کل نیروهای مسلح با محکومیت توهین به قرآن کریم در سوئد، گفت: مسلمانان باید کاملا متحد و منسجم در برابر دشمنان ایستادگی کنند تا هیچ دولت و گروه و شخصی به خود اجازه توهین به مقدسات اسلامی را ندهد.

- کشور سوئد با صدور مجوز قرآن سوزی، ماهیت حقیقی خود را به جهانیان نشان داد.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سردار حسین اشتری، مشاور رییس ستاد کل نیروهای مسلح در سلسله نشست های جهاد تبیین که به همت پایگاه ویژه احباب الحسین (ع)، گردان عملیاتی 114 امام حسین(ع) و لشکر عملیاتی 27 حضرت محمد رسول الله (ص) در مسجد جامع احباب الحسین(ع) اصفهانک تهران برگزار شد، با ابزار خرسندی از حضور در میان اهالی این مسجد و خانواده شهدا و ایثارگران، گفت: انقلاب اسلامی، مسجد محور بود و تداوم آن نیز به حضور اهالی مساجد در صحنه های مختلف و مقابله با ضد انقلاب و استکبار جهانی، وابستگی زیادی دارد.

وی با بیان اینکه عبور از مشکلات با اطاعت از ولی فقیه ممکن است، یادآور شد: بسیجیان در خط مقدم مقابله با جنگ ترکیبی دشمن هستند.

مشاور رییس ستاد کل نیروهای مسلح در ادامه با محکومیت توهین به قرآن کریم در سوئد، گفت: مسلمانان باید کاملا متحد و منسجم در برابر دشمنان ایستادگی کنند تا هیچ دولت و گروه و شخصی به خود اجازه توهین به مقدسات اسلامی را ندهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم اتحاد مسلمانان در محکومیت توهین به قرآن کریم 

لزوم اتحاد مسلمانان در محکومیت توهین به قرآن کریم